October 21, 2014

Pentru voi toți!

  Dacă n-aş fi scris asta, probabil că încă m-aş mai zbate ca un peşte nefericit în năvod ori aş da din aripi ca o vrabie în nisip…
Am citit şi recitit deunăzi replicile, pfiu!, de-a dreptul frustrato-ofensate…ce mai! De mâţă călcată adânc pe coadă, vis-à-vis de replica un pic nefericită, întrucât necesita unele completări, zic eu, legate de condiţia aproape sine qua non a unui viitor preşedinte de Românie, despre a avea sau a nu avea copii!
Vă asigur cu onoare, şi cine mă ştie aproape că ştie şi ce spun, că nu-s nici pe departe vreo simpatizantă a cuiva, ba m-apucă chiar plânsul când văd înşiraţi aceiaşi oameni prinşi de-atâtea ori într-o horă la care, noi, simplii ăştia de pe margine, am privit de-atâtea ori neputincioşi, cu dezgust şi fără vreo urmă de speranţă. Acum mă simt ca un porumbel rănit și călcat de de ăi din horă….

No comments:

Post a Comment