January 3, 2014

DE FACUT ZIC!

  Anul trecut prin timpul asta ma intrebam ce poate fi mai rau decat un copilut bolnav, eventual si-al meu...acum am aflat si raspunsul; doi copiluti bolnavi...eventual ai mei...si sunt sigura ca exista martire pe lumea asta pentru care raspunsul poate fi multiplicat.
  Ce nu inteleg pe lumea asta e...sau propun eu sa fie o statuie sau o stea dedicata SFINTEI MAME:  de ieri, de azi, de maine, mai citita, mai necitita, mai tanara , mai batrana, mai prezenta sau mai absenta.
   Pentru ca nimeni n-are mai multa rabdare decat are.
   Pentru c-o ia de la capat desi acum 1 minut a zis ca nu mai poate.
   Pentru ca cearta si-apoi tot ea plange.
   Pentru ca de fapt nici macar nu poate plange..intrucat masculul feroce din dotare e prea sensibil la lacrimile ei...si prin urmare decat sa-l ia cu lesin...mai bine se-ascunde ea..
   Pentru ca fara ea n-ar mai exista diversificare...
   Pentru ca face si desface bagaje.
   Pentru ca are intotdeauna raspuns la : " As manca ceva dar nu stiu  ce!"
   Pentru ca se simte vinovata c-a atipit si intre timp febra a crescut.
   Pentru ca o apuca dorul de puii ei cum trece pragul casei...desi dorinta cea mai arzatoare e sa fuga vreo 3 zile singura cuc pe-o insula pustie.
   Pentru ca dupa ce ii culca mai intra sa-i priveasca...
   Pentru ca se trezeste vorbind sau (scriind ) despre ei...desi isi promisese o ora doar pentru ea...



  Sunt convinsa ca exista milioane de motive pentru care dorinta mea ar merita sa fie indeplinita..astept cu drag completari. Masculii feroce au si ei lista lor..dar asta-i din alta poveste. Cu drag...

No comments:

Post a Comment