February 7, 2012

Rasfat cald!


  Bate vantul ca-n povestile copilariei mele...imi imaginam sunetul asta citind printre randuri dar abia acum auzul meu il percepe in mod real. Ma infioara si ma bucura, paradoxal, in acelasi timp...pentru ca-i prea frig, iar vuietul impresionant, imi pot permite luxul de a ma  rupe de tot ce-i dincolo de usa casei mele si sa gasesc cate-un prilej de bucurie in cuibul meu...
  Azi mi-am tinut buburuza langa mine si ne-am rasfatat cu ceva atat de simplu, sanatos si cald incat merita sa-l incercati si voi...2 banane bine coapte se rup bucatele de-un baietel voinic si se pun in blender impreuna cu 50 ml lapte cald.Cand s-a omogenizat se mai toarna inca vreo 250 ml lapte la fel de cald; se imparte in cescute si se stropeste cu un praf de scortisoara.


 Vladucu a infruntat zilele de ger cu cate-o rasplata de-asta calduta si parfumata aproape zilnic...mare bucurie pentru el si mustatile aferente..
 Seara linistita.

No comments:

Post a Comment