December 31, 2011

Intrebare si raspuns..

    Prea multa psihologie in jur, prea multe vorbe mari si prea suntem invatati- invatate ce sa facem, cand sa facem si cum sa facem, de parca am fi intr-o imensa sala de clasa in care stam cuminti , luam notite dupa care ne traim conform celor aflate...viata.
     Am citit ca desi ai un copil-copii ar trebui sa-ti gasesti timp macar o data pe saptamana numai pentru tine(sa-l lasi cuiva, undeva sau sa chemi pe cineva); reusiti?! Eu am facut asta intr-o zi: l-am lasat cu sora mea si-am mers la un eveniment. Citisem ca face bine...bine cui? Nu-i greu de imaginat cum am gasit casa...multumirea cea mare a fost ca mi-am gasit sora intreaga...de Vlad eram convinsa ca va supravietui...Cum a fost la eveniment as putea spune , dar nu cu prea multe detalii...pot insa enumera toate gandurile mele pe un interval de aproape 2 ore..toate in aceeasi directie.
     Si...Da..mi-a facut bine, dar nu binele personal, aproape egoist de care citisem...ci bine ca mi-a reconfirmat ca...nicaieri nu-i mai bine decat langa copilul meu..."obosesc", "ma plictisesc", "vreau liniste"...nimic din toate astea nu are sens...e suficient sa lipsesc o ora si-mi dau seama de unde-mi vine forta de a nu obosi, de a nu ma plictisi si de a nu-mi dori in definitiv nici prea multa liniste (justificabila dorinta asta, intrucat de vreo cateva luni am senzatia ca puiul meu a inghitit radioul...).
     Iubiti-va puii, bucurati-va de ei si impreuna cu ei...si lipsiti uneori si de langa ei: vor afla ca se pot descurca si "singuri", iar sufletul vostru uneori incarcat de..."de toate" se va intoarce mai asezat, mai rabdator si mai darnic...

No comments:

Post a Comment